9. januar 2011

Nytt år, nye muligheter! :)

Ordene tilhører min mann etter en førjulstid og jul med mye kos og hygge, men også sykdom, skade og andre uforutsette ting... Og derav også en aldri så liten bloggpause i desember! :) Men, jeg har pleid det kreative mellom slagene, og noe av det jeg har laget ser dere her...

 
Varmepute

  Votter til 2 søte små (på vei i posten snart) 

Heklet kurv av et gammelt laken

Heklet med heklenål 10... :) 

Tre par votter til ser snart dagens lys, og maleprosjektene er mange fremover..."lopper" i mange varianter som står i kjelleren og venter på en make-over! :) 



Godt nytt år til alle der ute i bloggverden! :) 




1 kommentar:

  1. Hei Dorthea!

    Artig å være innom bloggen din! Mange gode ideer.Gjenbruk støtter jeg gjerne - og mange jeg kjenner gjør det samme.
    Ha en super uke!!

    SvarSlett