22. januar 2011

Mine forestående maleprosjekter! :)

I kjelleren har jeg en samling stoler som jeg skal få malt så snart jeg får ånden over meg... Gyngestolen er kjøpt på loppis, og stolene er etter min farfars foreldre... :) Noen strøk med maling, og en kloss under den ene stolen så den blir stødig i setepartiet så blir dem perfekte rundt spisebordet... Har lyst å hekle stolputer etterhvert, runde, med tykt garn og stor heklekrok...fant inspirasjon i et dameblad nå nylig (husker i farten ikke akkurat hvilket blad det var)...




 
 I sjågen står en liten kommode, også klar for noen malings-strøk...den skal bli oppbevaringsplass på di minste ungenes soverom...

Et par votter på bestilling er snart klare for dagens lys...bare filting av hjerter på så er dem helt ferdige... :)

2 kommentarer:

  1. Ja, her har du noe å holde på med :) elsker gamle stoler. Har en akkurat lik gyngestol og har også tenkt å male den, men det er det tiltaket....
    Ha en fin søndag.
    klæm

    SvarSlett
  2. Sukk førr nån herlige stola :o)
    Her har du jobb fremførr dæ men det e jo så koselig når dem e ferdig!!

    Klem Kjersti Nathalie

    SvarSlett