24. februar 2010

Slangevotter! :)

Storebror i huset ønsket seg oransje votter med slanger på, så da var det bare for mammsen å finne frem pinner og garn og filtenål og ull...og vips, så var ønsket oppfylt! :)




Har et par votter som er på bestilling på pinnene akkurat nå, og etter det skal min kjære mann endelig få sitt par som jeg har lovet han så lenge! ;) Har ikke strikket tovede votter i herrestørrelse før, men nå har jeg komponert oppskriften og skal få strikket det første parret... Gleder meg til det!

Ellers så har jeg flere prosjekter "på gang", men dem er litt på vent pga. syke barn...ikke bare bare å få tid til alle disse kreative sysslene med 4 små som blir syke etter tur... Krysser fingrene for at dem snart er friske og raske alle sammen! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar