20. april 2011

Nøstebarn-lue og ny veske! :)

Enda en ny lue har forlatt strikkepinnene, denne i en størrelse større enn den forrige og uten pyntebånd...dette er slik den skulle strikkes originalt etter oppskriften... 



Litt tid bak symaskinen har det også blitt tid til, og denne vesken er siste produksjon... :)


På pinnene har jeg nå en vest etter en Nøstebarnoppskrift, en utfordring og ett steg videre på min strikkekarriere... ;) Man lærer så lenge man lever... 

Jeg har også fått kjøpt med litt Tilda-stoff, og skal sy meg selv en ny veske i dette fine stoffet!
 


God påske! :)

2 kommentarer:

  1. Så mye flott du strikker og syr! Takk for titten her =)

    SvarSlett
  2. Så fin lue, og stilig veske. Syns ikke jeg har tid til noe om dagen. Håper og tror det blir bedre etter hvert.
    Ønsker deg en fin søndag
    Klem TOve

    SvarSlett