9. april 2011

Endelig er våren her...

...og med den ser det jammen ut som at overskuddet også kommer sigende... ;) Har hatt en lang bloggtørke, så her kommer det en liten oppdatering med noen av tingene jeg har hengt fingrene i...


Et par nye halser i deilig Baby Merino fra Garnstudio:




Et nytt par lester til minstemann, strikket i restegarn:


Lue strikket i samme garn som halsene, etter en oppskrift i boka Strikk til Nøstebarn:





En ny varmepute til en venninne av meg: 


Fremover tenker jeg det blir litt nye strikkeprosjekter i bomullsgarn, noen maleprosjekter og mere tid bak min kjære symaskin... :) 

En fortsatt god helg til alle der ute! :)


3 kommentarer:

  1. I mine øya e du en tryllekunstner me strikkepinna!! :o)
    Ei utrulig flott lue-den va snaisen!
    Tilda-serien e bære så flott,e helt forelska i den å det e så mye artig man kan lag-kun fantasien så sett stopp.

    Klemmeklem fra KJersti Nathalie

    SvarSlett
  2. Varmeputa va som sendt fra en engel :)
    Den gjør underverker førr en stiv rygg om morran :)
    Tusen takk snuppa :)
    Hilsen lykkelig eier av ett av dine fantastiske produkta :)

    SvarSlett
  3. Takk for kjempe koselige kommentara jenta! :)

    SvarSlett