17. juni 2010

Flere kopptuer og leirefigurer! :)

Jeg fikk så klart helt dilla på å hekle kopptuer, så nå ligger det enda to nye i stabelen min...en lys og en i rosa- og lilla!




Dem er heklet med dobbelt bomullsgarn med heklenål nr. 5...heklet fastmasker i bakre ledd... Buene består av en fastmaske, to staver og en fastmaske...enkelt og greit! :)


I dag kom min eldste datter hjem med noen fine figurer hun har laget i kunst og håndverk-faget...en hest og en kanin (med telysholder) i leire som er brent og lasert... Syns dem var så søte...og utrolig fine, tenk at min lille jente (joda, hun er jo 10 år så ikke riktig såååå liten, men men... ;) har laget disse?!




På systolen min ligger det en kjole, ferdigklipt fra mønster og klar til å sys sammen...kanskje i løpet av kvelden!? :)


1 kommentar:

  1. Hei! Skulle det egentlig følge med en link i kommentaren din hos meg? Jeg tar gjerne imot gode kaketips nemlig ;)

    Herlige leirefigurer forresten :D

    SvarSlett