19. mai 2010

"Sikk sakk" av May B. Langhelle! :)


Da er denne boken bestilt, Sikk sakk av May B. Langhelle,  og jeg gleder meg som et lite barn! :) :) Kjenner det klør i syfingrene etter en lang vinter med masse vottestrikking...forandring fryder...og nå blir det jo ikke bruk for votter på en god stund... ;) Har tittet innom flere blogger som skryter denne boken opp i skyene, og ord som gjenbruk, enkle oppskrifter, syskole og mønsterark er som musikk i mine ører, alt det jeg føler jeg trenger... Og tidspunktet den kommer på er jo perfekt, som om noen visste at jeg trenger denne boken akkurat nå! :)





Ellers så holder jeg på med nattbordet, gleder meg til å få det ferdig...sparkling og pussing som gjelder nå... Så maling, en lys farge...men, jeg har fortsatt ikke bestemt meg helt for hvilken... På mange av mine tidligere prosjekter har jeg brukt en farge som heter Eva (hvit/kremfarget), så jeg heller mot den for å følge en "rød tråd"....meeeeen, så har jeg også lyst til å bryte litt med det og heller velge en dus farge ala ryggen på boken over... Et ørlite dilemma kan man si! ;)

Nye puter i sofaen skal det også bli...har klippet til stoffene, må bare finne et ledig øyeblikk å tilbringe ved symaskinen! :) Oppdatering kommer så snart jeg har fått hevet meg rundt og vært kreativ....


:)

2 kommentarer:

  1. Du har ikke noe energi til over? Bare litt, til meg? ;)

    Venter forresten på en bok jeg også, Kjernesunn familie, litt inspirert av deg. :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Den e bare fantastisk bra den boka...lest den fra perm til perm på få daga, slukt den rått og kasta ut melk og sukker på dagen! :) Og til dels gluten også! Gled dæ!

    Energi...det får du om du følg boka du venta på! ;) :)

    Klem! :)

    SvarSlett