9. mai 2010

Ferdige votter + nytt prosjekt! :)


Da er jeg ferdig med enda en vottebestilling...2 par med filtede hjerter på...ett par grått og ett par mørk turkis (som jeg ser på bildet ser blå ut, men det er dem da ikke)... :)






Og så har jeg et nytt prosjekt som venter på meg...dette flotte nattbordet som jeg har fått... Nå skal det pusses ned og males, og i feltet på skapet skal jeg lime et fint tapet som jeg har... Dette gleder jeg meg veldig til å ta fatt på for nå er det alt for lenge siden jeg har svingt malekosten...jeg elsker nemlig å male! :)




8 kommentarer:

  1. Så fine votter du lager! Og jeg gleder meg til å se det gamle nattbordet ferdig renovert - det ser skikkelig tøft ut!
    Ha en fin avslutning på helgen.
    Hilsen Sissel

    SvarSlett
  2. Åhh.. lykke <3
    Nå må vi bare avtale et sted å møtes :)
    Skal du noe til byen i nærmeste fremtid?
    ..ellers får vi ta sikte på å treffes på
    17. mai ;)
    Mail meg gjerne på annelijune@hotmail.no
    Det nattbordet ser jo helt nydelig ut <3 sukk..
    Kos deg med forvandlingen!
    Anneli <3

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselige kommentarer! :)

    Anneli: Sender deg en mail! :)

    SvarSlett
  4. Hihi :) Ja verden er ikke stor!
    Da blir det ikke vanskelig neste gang jeg skal bestille noe fra deg ;)
    Ha en kjempefin langhelg!
    Anneli <3

    SvarSlett
  5. Oj, gleder meg til å se denne etter du har svingt deg rundt med malekosten :))

    SvarSlett
  6. For eit nydeleg nattbord! Håper eg snublar over eit like fint eksemplar ein vakker dag! :)

    SvarSlett
  7. Har du oppskrift på vottene?

    SvarSlett
  8. Vottene har jeg komponert selv, og så varierer jeg masker, lengde, bredde osv. alt ettersom jeg finner det ut... Så desverre har jeg nok ingen ordentlig "oppskrift" som jeg går etter! :)

    SvarSlett