21. juni 2010

Redesign...shortser av for korte bukser! ;)


I går fikk jeg ryddet i alt tøyet mitt, og sortert alle plaggene jeg har lagt i en STOR haug for redesign...og nå er jeg så smått begynt øverst på haugen! Først ute var flere bukser som var blitt for korte i beina til lillebor, som i kveld ble omgjort til fine shortser som han kan bruke denne sommeren! :) Hadde bare sommeren kunnet komme snart....5 grader og øsepøsende regn her i dag, det er så man nesten mister håpet om at sommeren skal komme i det hele tatt!

Beina klipt av, faldet opp og sydd tre sømmer på hvert bein!


Beina klipt av og skråbånd sydd på!


Fire nye shortser ble det! :)

Videre i bunken er det gensere, singletter, bodyer m.m. som bl.a. skal få ny dekor, bli sydd om til kjole osv. ...oppdatering kommer etterhvert som plaggene får en makeover!


Bytur ble det i dag, så nå står det 3 liter maling og en malepensel og venter på meg...jippi! Som jeg gleder meg! Må bare sparkle litt og pusse først....så får kosten svingt seg! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar