5. juni 2010

Ny kjole til minstesnuppa! :)


En stille kveldstund ved symaskinen og denne kjolen ble til...håper bare min "rosa-prinsesse"-jente liker den selv om den ikke er i rette fargen... ;) Jeg synes hvertfall den ble fin, sydd av et gammelt dynetrekk kjøpt billig på Fretex og en duk som ble kassert for lenge siden...




Ja og så fikk jeg endelig prøvd ut mine symerker med "Dorthea" på som jeg bestilte for en tid tilbake... :)


I morgen er det bursdag her i huset....og i den forbindelse kommet det et innlegg om sunne kaker uten sukker, gluten, melk og kunstige tilsetningsstoffer... Ja, det går helt fint å feire bursdag uten disse tingene, vi gjør det hver gang...det eneste jeg har "skeiet" ut med denne gangen er vanlig krem på den ene kaken...
Mere om dette i neste innlegg! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar