6. oktober 2011

Badet tar form!

Da er badet satt på prioriteringslisten, og vi har nå fått lagt varmekabler,støpt gulv og lagt belegg...samt kledd veggene med smalpanel... I går kvistlakket og grunnet jeg panelet, og i dag skal det males første strøk...hvitt... :)


Ute i garasjen står skapet/kommoden vi skal bruke til servantskap, den har mannen gått over med malingsfjerner 2 ganger så nå gjenstår det en siste puss så er den klar for grunning og maling... Vi har valgt fargen Kjerne, som er en gråfarge... Jeg tror jeg har funnet di knottene som vi skal bruke, di hvite til venstre på bildet under...Hvis jeg ikke plutselig finner noen andre, det er jo så innmari mye å velge mellom... ;) Disse hvite er kjøpt på Kremmerhuset...


Knottene til høyre skal brukes på et skrivebord til min eldste sønn, et loppefunn som nå er under maling og skal bli blå og fin... Bilder av den kommer etterhvert... Disse knottene er fra Ib Laursen, og dem kjøpte jeg på Hjerterommet... :) 

Ellers har jeg flere loppefunn som er under malekosten og tapetdekorasjon, og gulvene er snart klare for å males... Jippi...det nærmer seg nå! :) :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar