26. januar 2012

Kjøkkenet, fra en side som jeg har glemt å vise frem...

Oppdaget for en tid tilbake at jeg ikke har vist frem kjøkkenets "benkehjørne", arbeidsdelen av kjøkkenet... Bildene er tatt en gang jeg oljet benken, derfor er den helt tom...
Vi mangler fortsatt lys under overskapene, lyslist og foringer på sidene av overskapene, men det kommer...snart... Alt ligger klart, det er bare den der dørstokkmila, det å komme i gang... Regner med at vi ikke er alene om dette, det siste lille som var igjen da man flyttet inn... "Fort gjort, det gjør vi en ettermiddag/kveld"!! Noen som kjenner seg igjen?


Over benken til venstre skal vi henge opp en hylle eller to slik at vi kan ha krus, fine fat, skåler m.m. der... Leter nå etter den rette, men er mulig jeg bare må ta saken i egne hender og lage meg hylle som passer...

Forran oppvaskmaskinen, som vi valgte å ikke ikke få integrert i innredningen, skal jeg sy et forheng lik gardinene, jeg liker å skjule det som ikke er så fint å vise frem... Må bare få symaskinen opp og gå igjen... :)


Både oppvask-kummen, ventilatoren og koketoppen er 80 cm brede, og det er jeg så glad for at vi valgte...god plass både til å lage mat og til oppvask...


Jeg ønsker meg en slagbenk, enten en helt hvit eller en ordentlig gammel slitt en... Den skal vi ha til venstre for spisebordet, på veggen mot stuen... Man må bo seg inn i huset, litt etter litt så blir det mer og mer "oss" og den kosen og sjarmen som vi ønsker... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar