29. august 2012

Et lite livstegn...

Det er desverre sjelden at bloggen blir prioritert, og det må jeg si jeg synes er trist...jeg skulle så gjerne ha vært mer aktiv... Siden vi begynte å pusse opp huset vårt og jeg begynte på skolen igjen (i tillegg til jobb) så strekker ikke tiden helt til for meg... Men, det blir bedre med tiden, forhåpentligvis når jeg er ferdig med skolen om 1 1/2 år...alt er "faser i livet" som jeg og mannen min sier... :)
Og jeg er jo så heldig å få ta en utdannelse jeg har drømt om i mange mange år, nemlig Interiørarkitekt! Veldig krevende i en allerede hektisk hverdag, men også givende i form av at jeg får en utdannelse jeg ønsker meg og det jeg leser og skriver oppgaver om er noe jeg elsker...Så får di kreative syslene mine bli litt færre frem til jeg er ferdig utdannet... Sånn er det bare! :)

Når det er sagt så må jeg jo gjøre litt kreativt innimellom, litt "terapi" som jeg kaller det... ;) Med høsten kommer også lysten til å strikke og hekle snikende, og jeg klarer ikke stå imot...


Jeg har heklet noen slike luer i forskjellige farger, fra fri fantasi... :) Så var jeg inne på Garnstudio sine sider og der fant jeg jammen oppskrift på en lue som ikke er så ulik, se her... Min er spissere enn denne, og jeg har ikke satt på pynt, men ellers er den ganske lik... 
Noen kopptuer er det også blitt, et veldig greit prosjekt når jeg er på kaffe hos min kjære farmor, di fleste tuene blir faktisk til hos henne... :)  

I sommer fikk vi flere høns, og dem verper og verper... :) Så koselig med høns, dem går fritt rundt i hagen når vi er ute, er blitt skikkelig venne og kosete... Ungene elsker å hente egg, gi dem mais og holde på dem... 

En fin samling egg 


Ønsker alle der ute en fortsatt god uke...og håper jeg er snart tilbake med innlegg... :)

2 kommentarer:

  1. Mange flotte julegaver du har laget :-)
    Man kan ikke rekke alt , så blogg når du orker :-)
    jeg har nettopp hatt en laaaaang pause fra bloggen selv :-)

    Og høner da - det ønsker jeg meg :-)
    må bare bli frisk først , så jeg kan ta meg av de :-)

    Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  2. Bare ett lite tips , siden du skrev du likte gjennbruk og hadde fire barn :-)
    har du hørt om Barneboden ?
    hvis ikke - ta en titt :-)
    www.barneboden

    Barneboden trekker også Gavekort på 200,- kr
    Ny sjangse - Hver måned
    ALLE som har link til www.barneboden.no på bloggen sin er med i trekningen :-)
    Se mer info : http://barneboden.blogspot.com/
    eller på Facebook

    de har litt klær til dame også :-)

    SvarSlett