13. september 2010

Fløyelskjole av loppisgardiner...

...og masse nytt garn kjøpt på salg! :) Det er tid for å begynne med julegavene jeg skal lage, og heldige meg fant masse fint garn på salg i helgen da vi var innom Kråkeslottets butikk... Dem fører garn fra Drops Design/Garnstudio, og jeg fikk en pose full av både deilig myk Silke Alpakka og bomull/lin-garn til 10 kroner nøstet! :)



  
Med meg ut av butikken hadde jeg også nye strømpepinner og 2 heklekroker i tre...jeg rett og slett bare elsker treredskaper når jeg skal strikke og hekle! Også dem fra Drops Design/Garnstudio! 

Etter loppisen forrige helg hvor jeg fant bl.a. noen brune fløyelsgardiner måtte jeg selvfølgelig sy noe, og da ble det enda en ny kjole til lillesøster...hærlig med en kjole i et litt tykkere stoff nå som høsten er her! :) 


En heklet brosje kjøpt på H&M for 
mange år siden pynter opp kjolen! :)

På heklekroken har jeg nå et til skjerf i Alpakkaull som lillebror skal få...og ullvotter er også under produksjon! :) 


Ønsker alle en flott ny uke! 


3 kommentarer:

  1. lær mæ å sy!!;) starte syklubb?;) klem

    SvarSlett
  2. Så masse flott garn du har fått tak i, naturfargar er så nydeleg! Og ein utruleg flott kjole du har laga! Imponerande produksjon ser nedover bloggen din...Masse inspirasjon...

    Ha ein fin kveld!

    SvarSlett
  3. Så flott kjole. Gøy med gjenbruk:)

    SvarSlett