26. april 2010

Epla.no

Epla er et paradis for dem som ønsker sin egen nettbutikk, eller som vil kjøpe ting som er unike, hjemmelagede og som er et produkt av all den kreativiteten som finnes blandt folk i dette landet! :) Hver gang jeg klikker innom Eplas mange nettbutikker blir jeg like imponert over hvor flinke, kreative og oppfinnsomme mange er...og jeg kjenner jeg blir veldig inspirert og får lyst til å handle noe... Selv er jeg veldig svak for alle di flotte barneklærne som er å finne der inne, noe som nok henger sammen med at jeg er 4-barnsmamma og "alltid" er i mammamodus...også når det kommer til shopping... ;) Men også interiør og mye av alt det andre fanger min interesse...det er så utrolig mye fint som blir laget! :)

Smakebiter fra noen av  Eplabutikkene:

Nydelige puter laget av Den Gode Feen


Babyteppe fra Englefant


Lue og pulsvarmere fra Bettas strikkeri


Hjerte av glass fra ID Glassdesign


Nålepute fra Haust

Lerretsbilde fra Galleri Angelshaug

Tovet sitteunderlag fra Lekkert - Lett - Lunt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar