7. april 2010

En krakk har fått nytt trekk! :)

Denne krakken kjøpte jeg på loppemarked for nesten 1 år siden, og frem til nå har den vært trekt med et rødrosa stoff med blomster... Men, nå ble jeg lei det rødrosa og syntes den trengte en forandring...så da utstyrte jeg og mannen min oss med stoff og litt verktøy og satte i gang... :)

Slik så den ut da den ble kjøpt


En del av en gammel avlagt dyne brukt som
fyll for å gi gjøre den ekstra myk å sitte på


Stoffet lagt på slik at det sitter rett i forhold til mønsteret
(stoffet er forøvrig en avlagt gardin jeg har hatt liggende)


Snudd opp ned og har fått slått inn korte spiker
med stort hode så stoffet holdes på plass
(man kan også bruke stiftemaskin og stifte stoffet fast)


Overflødig stoff er klipt bort


Det ferdige resultatet! :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar